افراد سوالات پوچھ سکتے ہیں، خدشات کا اظہار کرسکتے ہیں، یا درج ذیل میں سے کسی سے رابطہ کر کے پی ایم آئی کی گائیڈ بک برائے کامیابی، ہمارا ضابطۂ اخلاق؛ پی ایم آئی کی پالیسیوں؛ یا قابل اطلاق قوانین اور ضوابط کی حقیقی یا مشتبہ عدم تعمیل کی رپورٹ کر سکتے ہیں:

 

  • پی ایم ائی کے مینیجرز، ڈپارٹمینٹ کے سربراہان، ملحقہ کمپنی یا فنکشن کی قیادت، Ethics & Compliance, Law, Risk & Controls, اور People & Culture (انسانی وسائل) کے شعبہ جات۔
  • پی ایم آئی کےEthics & Compliance ڈپارٹمینٹ کا میل باکس PMI.EthicsandCompliance@pmi.com
  • پی ایم آئی کمپلائنس ہیلپ لائن، جو کہ ایک فریق ثالث کے ذریعے چلایا جانے والا رپورٹنگ چینل ہے، دن کے 24 گھنٹے، ہفتے کے ساتوں دن، پی ایم آئی میں بولی جانے والی تمام زبانوں میں دستیاب ہے۔ افراد آن لائن ہیلپ لائن سے www.compliance-speakup.pmi.com پر یا ٹیلی فون کے ذریعے +1 303-623-0588 پر رابطہ کر سکتے ہیں۔ پی ایم آئی کی تعمیل سے متعلق ہیلپ لائن پر گمنام طور پر شکایات کی جاسکتی ہیں بشرطیکہ مقامی قوانین اور ضوابط اجازت دیتے ہوں۔

اپنی رائے کا اظہار کرنا ہماری ملازمت کا اہم حصہ ہے۔ آپ کی آراء کی توقع رہے گی اور ان کا ہمیشہ احترام کیا جائے گا۔ کمپنی ایسے افراد کے خلاف انتقامی کارروائی کو برداشت نہیں کرتی ہے جو نیک نیتی کے ساتھ تعمیل سے متعلق کسی مشتبہ خلاف ورزی کے بارے میں آواز اٹھاتے ہیں یا کسی تحقیقات میں تعاون کرتے ہیں۔ پی ایم آئی کے اظہار رائے کے عمل کے بارے میں مزید جاننے کے لیے پی ایم آئی کی رہنما کتاب برائے کامیابی, ہمارے ضابطۂ اخلاق سے رجوع کریں۔

مصنوعات سے متعلق سوالات یا خدشات کے لیے، براہ کرم ہم سے PMI کے مخصوص پروڈکٹ چینلز کے ذریعے رابطہ کریں۔

پریس سے متعلق پوچھ گچھ کے لیے یا اگر آپ ایک صحافی ہیں یا میڈیا کے ساتھ کام کر رہے ہیں، تو مدد کے لیے براہ کرم ہمارے پریس دفتر سے رابطہ کریں۔

Other concerns?